تسمه نقاله

شرکت استیلا طراح و سازنده انواع تسمه نقاله

تسمه نقاله

شرکت استیلا طراح و سازنده انواع تسمه نقاله

  • ۰
  • ۰

بسته بندی مرغ

بسته بندی مرغ

قسمت اول (تاریخچه)

قطعه ­بندی و بسته­ بندی مرغ در کشور ما، صنعت نوپایی است که در اوایل دهه ­ی هشتاد با تاسیس و راه ­اندازی فروشگاه­ های زنجیره ­ای شهروند و رفاه و … در ایران رونق گرفت. پیش از آن ابتدا برخی از مرغ ­فروشی ­ها در همان محل اقدام به خرد کردن مرغ می­ کردند اما واحدهای تولیدی مستقلی برای این کار وجود نداشت.

لازم به ذکر است تا پیش از این تاریخ، تنها واحدی که در فضای مناسب و با ماشین ­آلات صنعتی آغازگر و پیشتاز این رشته شد، شرکت اطعمه ی پارس با نام تجاری تیهو بود که از اواسط دهه­ ی هفتاد در این زمینه شروع به کار کرد. به مرور با توسعه­ ی فروشگاه­ های زنجیره­ ای و تغییرات روش مصرف در خانوارهای پایتخت­ نشین، فرهنگ غذایی مصرف­ کنندگان به سمت استفاده از موادغذایی آماده­ ی طبخ گرایش روزافزونی یافت. پس از مدتی تعدادی از عمده ­فروشان مرغ در بازارچه ­ی بهمن تهران، با اختصاص بخشی از فضای کار خود به قطعه ­بندی مرغ در تناژ بالا مشغول شدند و این آغاز تحول سریع در این صنعت بود. با شیوع فرهنگ جدید مصرف مرغ قطعه­ شده و آماده­ ی طبخ، به مرور ابتدا در تهران و سپس در شهرهای بزرگ و مراکز استان و سرانجام در سراسر ایران واحدهای قطعه­ بندی و بسته­ بندی مرغ در کنار کشتارگاه­ های طیور یا مستقل از آن­ها راه­ اندازی شد تا به جایی که امروزه این رشته خود به صنعت مهم و رو به رشدی در کشورمان بدل گردیده است.

  • ۹۷/۰۷/۱۱
  • شرکت استیلا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی